Контейнери транспортні, контейнери типу «мультиліфт»

Приватне підприємство «ГАЗІ» на власних виробничих площах виготовляє великогабаритні транспортні контейнери, контейнери системи «мультиліфт» (гаковий навантажувач), призначені для збору і вивозу побутових та промислових відходів (ТПВ), будівельного сміття чи металобрухту і т.п.  Такий бункер забезпечує збирання та вивезення ТПВ за принципом встановлення на тимчасове місце розташування із завантаженням завдяки мультиліфт підйомнику.

Купити у нас контейнер мультиліфт можна за вашими індивідуальними параметрами.

Наші контейнери відповідають вимогам європейському стандарту  DIN. Технологія виготовлення передбачає кріплення конструктивних елементів методом зварювання та  наявності ребер жорсткості.

Види контейнерів

14 м/куб
20 м/куб
33 м/куб
35 м/куб
43 м/куб
14 м/куб

Контейнер мультиліфт 12 куб GAZI

Ціна: 158 000 грн.

Універсальний контейнер, який підходить для збору й подальшого вивезення снігу, піску, металобрухту, будівельного сміття, промислових відходів тощо. Компактні розміри, завдяки яким контейнер займає невелику площу, і його можна встановити на тривалий термін в умовах щільної забудови.

 

Контейнер мультиліфт 12 м/куб

Внутрішні розміри:
      5500мм х 2200мм х 1000мм
Товщина стінок: 3 мм
Товщина дна: 4 мм
Вага: 1900 кг

Контейнери на дні мають спеціальні полози (лижі), завдяки яким в момент навантаження він ковзає. Ззаду бункера в нижній його частині передбачені ролики (каток), які спрощують процес пересування контейнера, навантаження, а так само захищає поверхню завантажувальної-розвантажувальної платформи від можливих пошкоджень. Контейнер мультиліфт виготовлений як тягова гаково-зчіпна система, що представляє собою вантажно-розвантажувальний механізм з гідравлічним приводом і гако-загарбним пристроєм. Мультиліфт може бути встановлений на будь-яке автомобільне шасі на базі вантажних автомобілів (DAF, Volvo, Iveco, Mercedes-Benz, КАМАЗ, МАЗ тощо). Дана система значно спрощує і прискорює роботу, скорочуючи час завантаження і розвантаження і є універсальною.

Контейнер мультиліфт виготовлений з:

  • сталі товщиною 3-5 мм марки 09Г2С (вітчизняний аналог європейської марки S355);
  • швелери 8, 10 і 16мм;
  • профільні труби із товщиною стінок 2-3 мм;
  • ролики (каток) діаметром D150 мм;
  • міжнародними стандартами якості для транспортних контейнерів;
  • з зовні та зсередини контейнер оброблений сертифікованими ґрунтовками та фарбами;
  • надійна система замків;
  • герметичність контейнера забезпечується якісним зварювальним процесом із використанням обладнання провідних виробників FRONIUS та KEMPI.

Панелі виготовлені з посиленням ребрами жорсткості, в формі кутника з профілю, горизонтальні посилення: 1-3 смуги (в залежності від висоти контейнера). По верху панелі розміщено підсилений пояс. На передній панель контейнера розміщено тягне кільце (виконано з спецсталі) за допомогою якого він відривається від поверхні землі і затягується на платформу мультиліфта, також розміщені сходи по висоті контейнера. Задня панель – двері двостулкові, зі спеціальними замками, при вивантаженні сміття ця частина повністю відкривається. Контейнер оснащений гаками для захоплення і підняття його краном в порожньому стані. Також розміщені гаки для кріплення тенту. Контейнери виготовляється у стандартних або підсилених варіантах. Підсилення конструктивних деталей відбувається зварююванням ребер жорсткості з суцільним швом, що підсилює їх витривалість. Після цього, для захисту металу, по всій поверхні конструкції наноситься шар грунту та два шари фарби в колір замовника.

20 м/куб

Контейнер мультиліфт 23 куб GAZI

Ціна: 178 000 грн.

Універсальний контейнер, який підходить для збору й подальшого вивезення снігу, піску, металобрухту, будівельного сміття, промислових відходів тощо. Компактні розміри, завдяки яким контейнер займає невелику площу, і його можна встановити на тривалий термін в умовах щільної забудови.

 

Контейнер мультиліфт 20 м/куб

Внутрішні розміри:
      5670мм х 2300мм х 1546мм
Товщина стінок: 3 мм
Товщина дна: 4 мм
Вага: – кг

Контейнери на дні мають спеціальні полози (лижі), завдяки яким в момент навантаження він ковзає. Ззаду бункера в нижній його частині передбачені ролики (каток), які спрощують процес пересування контейнера, навантаження, а так само захищає поверхню завантажувальної-розвантажувальної платформи від можливих пошкоджень. Контейнер мультиліфт виготовлений як тягова гаково-зчіпна система, що представляє собою вантажно-розвантажувальний механізм з гідравлічним приводом і гако-загарбним пристроєм. Мультиліфт може бути встановлений на будь-яке автомобільне шасі на базі вантажних автомобілів (DAF, Volvo, Iveco, Mercedes-Benz, КАМАЗ, МАЗ тощо). Дана система значно спрощує і прискорює роботу, скорочуючи час завантаження і розвантаження і є універсальною.

Контейнер мультиліфт виготовлений з:

  • сталі товщиною 3-5 мм марки 09Г2С (вітчизняний аналог європейської марки S355);
  • швелери 8, 10 і 16мм;
  • профільні труби із товщиною стінок 2-3 мм;
  • ролики (каток) діаметром D150 мм;
  • міжнародними стандартами якості для транспортних контейнерів;
  • з зовні та зсередини контейнер оброблений сертифікованими ґрунтовками та фарбами;
  • надійна система замків;
  • герметичність контейнера забезпечується якісним зварювальним процесом із використанням обладнання провідних виробників FRONIUS та KEMPI.

Панелі виготовлені з посиленням ребрами жорсткості, в формі кутника з профілю, горизонтальні посилення: 1-3 смуги (в залежності від висоти контейнера). По верху панелі розміщено підсилений пояс. На передній панель контейнера розміщено тягне кільце (виконано з спецсталі) за допомогою якого він відривається від поверхні землі і затягується на платформу мультиліфта, також розміщені сходи по висоті контейнера. Задня панель – двері двостулкові, зі спеціальними замками, при вивантаженні сміття ця частина повністю відкривається. Контейнер оснащений гаками для захоплення і підняття його краном в порожньому стані. Також розміщені гаки для кріплення тенту. Контейнери виготовляється у стандартних або підсилених варіантах. Підсилення конструктивних деталей відбувається зварююванням ребер жорсткості з суцільним швом, що підсилює їх витривалість. Після цього, для захисту металу, по всій поверхні конструкції наноситься шар грунту та два шари фарби в колір замовника.

33 м/куб

Контейнер мультиліфт 33 куб GAZI

Ціна: 205 000 грн.

Універсальний контейнер, який підходить для збору й подальшого вивезення снігу, піску, металобрухту, будівельного сміття, промислових відходів тощо. Розміри контейнера також просто використовувати при утилізації великогабаритного сміття. 

 

Контейнер мультиліфт 33 м/куб

Внутрішні розміри:
      5900мм х 2400мм х 2400мм
Товщина стінок: 3 мм
Товщина дна: 4 мм
Вага: 2850 кг

Контейнери на дні мають спеціальні полози (лижі), завдяки яким в момент навантаження він ковзає. Ззаду бункера в нижній його частині передбачені ролики (каток), які спрощують процес пересування контейнера, навантаження, а так само захищає поверхню завантажувальної-розвантажувальної платформи від можливих пошкоджень. Контейнер мультиліфт виготовлений як тягова гаково-зчіпна система, що представляє собою вантажно-розвантажувальний механізм з гідравлічним приводом і гако-загарбним пристроєм. Мультиліфт може бути встановлений на будь-яке автомобільне шасі на базі вантажних автомобілів (DAF, Volvo, Iveco, Mercedes-Benz, КАМАЗ, МАЗ тощо). Дана система значно спрощує і прискорює роботу, скорочуючи час завантаження і розвантаження і є універсальною.

Контейнер мультиліфт виготовлений з:

  • сталі товщиною 3-5 мм марки 09Г2С (вітчизняний аналог європейської марки S355);
  • швелери 8, 10 і 16мм;
  • профільні труби із товщиною стінок 2-3 мм;
  • ролики (каток) діаметром D150 мм;
  • міжнародними стандартами якості для транспортних контейнерів;
  • з зовні та зсередини контейнер оброблений сертифікованими ґрунтовками та фарбами;
  • надійна система замків;
  • герметичність контейнера забезпечується якісним зварювальним процесом із використанням обладнання провідних виробників FRONIUS та KEMPI.

Панелі виготовлені з посиленням ребрами жорсткості, в формі кутника з профілю, горизонтальні посилення: 1-3 смуги (в залежності від висоти контейнера). По верху панелі розміщено підсилений пояс. На передній панель контейнера розміщено тягне кільце (виконано з спецсталі) за допомогою якого він відривається від поверхні землі і затягується на платформу мультиліфта, також розміщені сходи по висоті контейнера. Задня панель – двері двостулкові, зі спеціальними замками, при вивантаженні сміття ця частина повністю відкривається. Контейнер оснащений гаками для захоплення і підняття його краном в порожньому стані. Також розміщені гаки для кріплення тенту. Контейнери виготовляється у стандартних або підсилених варіантах. Підсилення конструктивних деталей відбувається зварююванням ребер жорсткості з суцільним швом, що підсилює їх витривалість. Після цього, для захисту металу, по всій поверхні конструкції наноситься шар грунту та два шари фарби в колір замовника.

35 м/куб

Контейнер мультиліфт 35 куб GAZI

Ціна: 211 400 грн.

Універсальний контейнер, який підходить для збору й подальшого вивезення снігу, піску, металобрухту, будівельного сміття, промислових відходів тощо. Розміри контейнера також просто використовувати при утилізації великогабаритного сміття.

Контейнер мультиліфт 35 м/куб

Внутрішні розміри:
      6500мм х 2400мм х 2400мм
Товщина стінок: 3 мм
Товщина дна: 4 мм
Вага: 3200 кг

Контейнери на дні мають спеціальні полози (лижі), завдяки яким в момент навантаження він ковзає. Ззаду бункера в нижній його частині передбачені ролики (каток), які спрощують процес пересування контейнера, навантаження, а так само захищає поверхню завантажувальної-розвантажувальної платформи від можливих пошкоджень. Контейнер мультиліфт виготовлений як тягова гаково-зчіпна система, що представляє собою вантажно-розвантажувальний механізм з гідравлічним приводом і гако-загарбним пристроєм. Мультиліфт може бути встановлений на будь-яке автомобільне шасі на базі вантажних автомобілів (DAF, Volvo, Iveco, Mercedes-Benz, КАМАЗ, МАЗ тощо). Дана система значно спрощує і прискорює роботу, скорочуючи час завантаження і розвантаження і є універсальною.

Контейнер мультиліфт виготовлений з:

  • сталі товщиною 3-5 мм марки 09Г2С (вітчизняний аналог європейської марки S355);
  • швелери 8, 10 і 16мм;
  • профільні труби із товщиною стінок 2-3 мм;
  • ролики (каток) діаметром D150 мм;
  • міжнародними стандартами якості для транспортних контейнерів;
  • з зовні та зсередини контейнер оброблений сертифікованими ґрунтовками та фарбами;
  • надійна система замків;
  • герметичність контейнера забезпечується якісним зварювальним процесом із використанням обладнання провідних виробників FRONIUS та KEMPI.

Панелі виготовлені з посиленням ребрами жорсткості, в формі кутника з профілю, горизонтальні посилення: 1-3 смуги (в залежності від висоти контейнера). По верху панелі розміщено підсилений пояс. На передній панель контейнера розміщено тягне кільце (виконано з спецсталі) за допомогою якого він відривається від поверхні землі і затягується на платформу мультиліфта, також розміщені сходи по висоті контейнера. Задня панель – двері двостулкові, зі спеціальними замками, при вивантаженні сміття ця частина повністю відкривається. Контейнер оснащений гаками для захоплення і підняття його краном в порожньому стані. Також розміщені гаки для кріплення тенту. Контейнери виготовляється у стандартних або підсилених варіантах. Підсилення конструктивних деталей відбувається зварююванням ребер жорсткості з суцільним швом, що підсилює їх витривалість. Після цього, для захисту металу, по всій поверхні конструкції наноситься шар грунту та два шари фарби в колір замовника.

43 м/куб

Контейнер мультиліфт 43 куб GAZI

Ціна: 250 000 грн.

Універсальний контейнер, який підходить для збору й подальшого вивезення снігу, піску, металобрухту, будівельного сміття, промислових відходів тощо. Розміри контейнера також просто використовувати при утилізації великогабаритного сміття.

Контейнер мультиліфт 43 м/куб

Внутрішні розміри:
      7200мм х 2400мм х 2400мм
Товщина стінок: 3 мм
Товщина дна: 4 мм
Вага: 3400 кг

Контейнери на дні мають спеціальні полози (лижі), завдяки яким в момент навантаження він ковзає. Ззаду бункера в нижній його частині передбачені ролики (каток), які спрощують процес пересування контейнера, навантаження, а так само захищає поверхню завантажувальної-розвантажувальної платформи від можливих пошкоджень. Контейнер мультиліфт виготовлений як тягова гаково-зчіпна система, що представляє собою вантажно-розвантажувальний механізм з гідравлічним приводом і гако-загарбним пристроєм. Мультиліфт може бути встановлений на будь-яке автомобільне шасі на базі вантажних автомобілів (DAF, Volvo, Iveco, Mercedes-Benz, КАМАЗ, МАЗ тощо). Дана система значно спрощує і прискорює роботу, скорочуючи час завантаження і розвантаження і є універсальною.

Контейнер мультиліфт виготовлений з:

  • сталі товщиною 3-5 мм марки 09Г2С (вітчизняний аналог європейської марки S355);
  • швелери 8, 10 і 16мм;
  • профільні труби із товщиною стінок 2-3 мм;
  • ролики (каток) діаметром D150 мм;
  • міжнародними стандартами якості для транспортних контейнерів;
  • з зовні та зсередини контейнер оброблений сертифікованими ґрунтовками та фарбами;
  • надійна система замків;
  • герметичність контейнера забезпечується якісним зварювальним процесом із використанням обладнання провідних виробників FRONIUS та KEMPI.

Панелі виготовлені з посиленням ребрами жорсткості, в формі кутника з профілю, горизонтальні посилення: 1-3 смуги (в залежності від висоти контейнера). По верху панелі розміщено підсилений пояс. На передній панель контейнера розміщено тягне кільце (виконано з спецсталі) за допомогою якого він відривається від поверхні землі і затягується на платформу мультиліфта, також розміщені сходи по висоті контейнера. Задня панель – двері двостулкові, зі спеціальними замками, при вивантаженні сміття ця частина повністю відкривається. Контейнер оснащений гаками для захоплення і підняття його краном в порожньому стані. Також розміщені гаки для кріплення тенту. Контейнери виготовляється у стандартних або підсилених варіантах. Підсилення конструктивних деталей відбувається зварююванням ребер жорсткості з суцільним швом, що підсилює їх витривалість. Після цього, для захисту металу, по всій поверхні конструкції наноситься шар грунту та два шари фарби в колір замовника.

Facebook коментарі

Залишити відповідь